مشاوره تلفنی
ورود

افزایش فروش آنلاین و تکنیک های طلایی

افزایش فروش آنلاین
فرقی نداره که کسب‌وکار شما آنلاین باشه یا سنتی، خیلی‌ها که توی فروش کالا یا خدمات کار می‌کنن، همیشه احساس می‌کنن که فروش خوبی ندارن. این موضوع باعث میشه که ناراضی باشن و به دنبال راه‌های بیشتری برای جذب مشتری و افزایش فروش بگردن. حالا، اگر فروش شما خوب باشه، می‌تونه کسب‌وکار شما رو بزرگ و پررونق کنه، ولی کم‌فروشی می‌تونه به دردسرهای زیادی براتون بیاره.
فهرست مطالب

چه تازه وارد بازار شده باشی و چه سال‌ها باشه که داری فروش اینترنتی انجام می‌دی، همیشه یکی از دغدغه‌هات اینه که چطور فروش‌ت رو بیشتر کنی. شاید هم تو این مدت خیلی از نکات و توصیه‌ها رو برای افزایش فروش آنلاین شنیده باشی، ولی بیشترشون عمومی‌ان و به جزئیات کار تو نمی‌خورن.

اینجا قراره بریم سراغ یه سری نکات کلیدی و پایه‌ای که حسابی روی فروشت تاثیر می‌ذارن. این توصیه‌ها رو از دل تحقیق و تجربه‌هایی که روی فروش آنلاین انجام شده، درآوردیم و می‌خوایم خیلی ساده و روان بهت بگیم که چطوری با رعایت این نکات، قدم‌های بزرگ‌تری به سمت موفقیت برداری.

توی این مقاله، همون ترفندها و روش‌هایی که می‌تونه به افزایش فروش آنلاین کسب و کارت کمک کنه، بررسی می‌کنیم. روش‌هایی که هم برای فروش محصول‌های فیزیکی کاربرد داره و هم برای خدمات. اگه این توصیه‌ها رو درست و اصولی تو کارت پیاده کنی، می‌تونی به یه رشد پایدار و طولانی‌مدت دست پیدا کنی.

این روزها خیلی از کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی به خاطر مشکلات اقتصادی توی دردسرن و بعضی‌هاشون مجبور به تعدیل نیرو شدن.فروش آنلاین کمترین تلاشی‌یه که برای جبران ضررهاشون می‌کنن. اما یادتون باشه، بعضی وقت‌ها کم‌فروشی می‌تونه حتی شرکت رو تا مرز ورشکستگی ببره.

شاید شما هم فکر کنید که دلیل فروش کم شرکت شما به خاطر وضعیت اقتصادی و زیرساخت‌های ضعیف کشوره. اما باید بدونید که بر اساس تجربیات شرکت‌های بزرگ و تحقیقات، یک کسب‌وکار موفق می‌تونه حتی در بدترین شرایط هم فروش داشته باشه و سود کنه.

مثلاً فرض کنین که شما یک فروشگاه اینترنتی لباس دارین. به جای این‌که فقط به انتظار مشتری‌ها بشینین، می‌تونین با ایجاد تخفیف‌های ویژه، همکاری با بلاگرها برای تبلیغ محصولات، یا حتی برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی‌های جذاب، مشتری‌ها رو به خرید ترغیب کنین.

چرا فروش یک محصول پایینه؟

چرا فروش یک محصول پایینه؟

وقتی می‌خوایم به مشکلات کم‌فروشی یک مغازه یا فروشگاه بپردازیم، باید بدونیم که دلایل زیادی وجود داره و نمی‌تونیم فقط به یک یا دو دلیل بسنده کنیم. برای مثال، فرض کن یه صاحب مغازه کفش میاد و می‌گه: «چرا مشتری ندارم؟ چیکار کنم؟ فروش من به اندازه‌ای که می‌خوام نیست.»

برای بررسی اینکه چرا مشتری‌ها کم شدن، باید به چندین موضوع توجه کنیم: مکان مغازه، نحوه برخوردش با مشتری‌ها، قیمت‌ها و کیفیت کالاها، و خیلی چیزهای دیگه. حالا سوال اینه که آیا برای یه فروشگاه اینترنتی هم باید به مکان توجه کنیم؟ جوابش واضح است: نه! توی اینترنت، محل فروشگاه چندان اهمیتی نداره. خیلی وقت‌ها آدم‌ها از فروشگاه‌های آنلاین شهرستانی خرید می‌کنن چون قیمتشون بهتره.

امروزه خیلی‌ها توی اینترنت می‌گردن و سوال می‌کنن «چرا مشتری ندارم؟» و به دنبال مشاوره فروش هستن که البته این موضوع می تونه گزینه ای بسیار مناسب باشه تا افراد متخصص بتونن به شما راهکارهای مهم و نکات کلیدی بدن که شما بتونی بهترین مسیر رو برای کسب و کارت و رشد درآمدت طی کنی.

اگه بخوایم راهکارهای برای افزایش فروش اینترنتی، شرکت‌های بزرگی مثل اپل یا سامسونگ توضیح بدیم، می‌تونیم به روش‌های پشتیبانی نرم‌افزاری اشاره کنیم. مثلاً در سال ۲۰۲۰، خیلی از گوشی‌های قدیمی‌تر امکان نصب اپلیکیشن‌های جدید رو نداشتن. این یه ترفند برای فروش بیشتر محصولات جدید بود. البته در بعضی موارد، محدودیت‌های سخت‌افزاری هم باعث این موضوع میشه. این روش‌ها فقط مختص شرکت‌های بزرگ نیست و در شرکت‌های کوچیک و محلی هم کاربرد داره.

راه‌ حل‌های ساده برای افزایش فروش

چرا مشتری ندارم؟ راه‌ حل‌های ساده برای افزایش فروش!

اگه به پیش‌فروش‌های شرکت‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی نگاهی بندازید، می‌بینید چقدر مردم به برند اهمیت می‌دن. مثلاً شرکت‌های معروف خودروسازی قبل از اینکه یک خودرو رو به بازار عرضه کنن، از همین حالا شروع به پیش‌فروش می‌کنن و بیشتر وقت‌ها هم همه ماشین‌ها قبل از اینکه به‌طور رسمی معرفی بشن، فروخته می‌شن!

چرا این اتفاق می‌افته؟ دلیلش اینه که این شرکت‌ها یک برند لوکس و معتبر ساخته‌اند. مثلاً وقتی اسم لامبورگینی میاد، همه مطمئنن که این شرکت یک ماشین فوق‌العاده طراحی می‌کنه. به همین خاطر وقتی محصول جدیدشون معرفی می‌شه، مردم سریعاً برای خریدش صف می‌کشن.

حالا اگر شما هم دارید با سوالاتی مثل “چرا فروش ندارم؟” یا “چیکار کنم که مشتریام بیشتر بشن؟” وارد این مقاله شدید، احتمالاً متوجه شدید که افزایش فروش و جذب مشتری به دانش بازاریابی وابسته‌است و اصلاً موضوعی شانسی نیست.

اگر شرکت شما کوچیکه و نمی‌تونید یه نفر رو برای بازاریابی استخدام کنید، می‌تونید خودتون شروع به یادگیری کنید. ولی یادتون باشه که نمی‌تونید همیشه خودتون در این حوزه بمونید. وقتی کسب‌وکارتون پیشرفت کرد، باید یک آدم حرفه‌ای در زمینه بازاریابی استخدام کنید.

پلتفرم دالب، یه فضای آنلاین فوق‌العاده برای یادگیری و رشد تو زمینه فروش و بازاریابیه. اگه دنبال این هستی که یه کارشناس فروش حرفه‌ای بشی و تکنیک‌های بروز فروش رو یاد بگیری، دوره‌های دالب بهترین انتخابه! اینجا دوره‌های آموزشی باکیفیتی هست که دقیقا همون چیزایی رو یاد می‌دن که برای رشد تو دنیای واقعی کسب‌وکار بهش نیاز داری.

یکی از محبوب‌ترین دوره‌های دالب، دوره مارکتینگ برای مدیران. این دوره مخصوص کساییه که می‌خوان تیم فروش حرفه‌ای بسازن و بتونن افراد رو بهتر بشناسن، ازشون یه تیم قوی و منسجم بسازن و به درآمد بیشتری برسن. تو این دوره یاد می‌گیری چطور با شناخت نیازها و علایق مشتری‌ها، تیم فروش رو طوری هدایت کنی که بتونن فروش بالاتری داشته باشن.

حالا چرا این موضوع مهمه؟ چون اگه فروش تو فضای آنلاین رو بلد باشی، می‌تونی توی هر کسب‌وکاری که هستی، فروش رو افزایش بدی و نتیجه‌های بهتری بگیری. تکنیک‌هایی که توی دوره‌های دالب یاد می‌گیری، باعث می‌شه دقیقاً بدونی چطور مشتری رو جذب کنی، چطور محصول رو بهش ارائه بدی و از همه مهم‌تر، چطور با استفاده از مهارت‌هایی که یاد گرفتی، فروش رو به حداکثر برسونی.

پس اگه دوست داری کسب‌وکارت رشد کنه و درآمدت بیشتر بشه، وقتشه که این فرصت رو از دست ندی!

راهکارهای عملی برای افزایش فروش آنلاین

راهکارهای عملی برای افزایش فروش آنلاین

امروز همه کسب‌وکارها باید به فکر اینترنتی کردن فروش‌شون باشن تا بتونن بیشتر دیده بشن و فروش بیشتری داشته باشن. دیگه وقتشه که از دنیای سنتی بیرون بیایم و به دنیای دیجیتال سرک بکشیم. حالا بیایید چند تا روش کاربردی برای افزایش فروش آنلاین رو با هم مرور کنیم.

1. راه‌ اندازی سایت خوب و مستقل

اولین و مهم‌ترین قدم برای افزایش فروش آنلاین، داشتن یک سایت حرفه‌ای و کاربرپسنده. این سایت می‌شه پایگاه اصلی شما. پس فقط به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بسنده نکنید و حتماً یک سایت مخصوص برای خودتون راه بندازید. وقتی سایت دارید، می‌تونید با روش‌های مختلف فروش‌تون رو افزایش بدید.

2. ارائه آموزش‌ های ویدئویی و متنی

آموزش دادن به مشتری‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای جلب توجه و اعتماد اوناست. شما می‌تونید با ساخت ویدیوهای آموزشی درباره نحوه استفاده از محصولات‌تون، مشتری‌ها رو جذب کنید. مثلاً اگر دارین لوازم آرایشی می‌فروشید، می‌تونید ویدیوهای آموزشی آرایش با محصولات خودتون رو تهیه کنید. اینجوری هم مشتری‌ها به محصول‌تون علاقه‌مند می‌شن و هم اعتمادشون جلب میشه.

3. برگزاری مسابقات در شبکه‌های اجتماعی

اگر می‌خواید فروش‌تون رو افزایش بدید، یکی از راه‌ها برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرامه. با این کار می‌تونید فالوورهای بیشتری جذب کنید و از طرفی لینک سایت‌تون رو هم به اونا معرفی کنید. هرچی بیشتر دیده بشید، بیشتر اعتماد جلب می‌کنید.

4. استفاده از نظرات مشتریان راضی

نظرات مثبت مشتری‌های راضی می‌تونه به جذب مشتری‌های جدید کمک کنه. می‌تونید از مشتری‌ها بخواید یک ویدیو یا صدای کوتاه از تجربه خریدشون بگیرن و توی سایت‌تون بذارید. این کار می‌تونه اعتماد افرادی رو که به سایت شما سر می‌زنند جلب کنه.

5. اشانتیون برای خریدهای بیشتر

به مشتریانی که بیشتر از دو یا سه محصول خرید می‌کنند، اشانتیون یا هدیه‌ای کوچیک بدهید. مثلاً اگر کسی دو تا کرم پودر خرید، می‌تونید یک نمونه کوچیک از یک محصول دیگه هم بهش اضافه کنید. این کار باعث می‌شه مشتری‌ها ترغیب بشن بیشتر خرید کنند.

برگزاری مسابقات در شبکه‌های اجتماعی

6. مشاوره و پشتیبانی آنلاین

یکی از کارهایی که می‌تونید انجام بدید، ارائه مشاوره و پشتیبانی آنلاین به مشتری‌هاست. وقتی مشتری‌ها بدونند که همیشه می‌تونند به شما دسترسی داشته باشند و مشکلاتشون رو حل کنید، بیشتر تمایل به خرید خواهند داشت.

با اینترنتی کردن کسب‌وکار و ایجاد یک بستر مناسب، شما به جمعیت بیشتری دسترسی دارید و مشتری‌ها فقط محدود به یک شهر یا منطقه نیستند. پس هر چه سریع‌تر دست به کار بشید و کانال‌های آنلاین خودتون رو راه بندازید.

بعد از اینکه بستر مناسب رو ایجاد کردید، می‌تونید روش‌های دیگه‌ای مثل کمپین تبلیغاتی و استفاده از هشتگ‌های مناسب در شبکه‌های اجتماعی رو یاد بگیرید تا برندتون رو بیشتر شناخته بشه و فروش‌تون به حدی بالا بره که با فروشگاه‌های سنتی قابل مقایسه نباشه.

7. صادقانه محصول رو معرفی کنین

موقع معرفی محصول یا خدمات‌تون سعی نکنید اغراق کنید. شاید به نظر برسه که بزرگ‌نمایی کردن باعث جذب مشتری می‌شه، اما واقعیت اینه که مشتری‌های باهوش خیلی سریع تفاوت بین حرف واقعی و تبلیغات الکی رو می‌فهمند. اگه بخوایم مثالی بزنیم، تصور کنید یه فروشگاه ادعا کنه محصولی که می‌فروشه همه مشکلات پوست رو حل می‌کنه، اما بعد از خرید مشخص می‌شه که فقط یه کرم مرطوب‌کننده معمولیه! اینجور کارها فقط باعث می‌شه مشتری اعتمادش رو از دست بده. پس همیشه با صداقت کامل محصول‌تون رو معرفی کنید؛ اینطوری در درازمدت مشتری‌های وفادار بیشتری خواهید داشت.

8. از تبلیغات برای گرفتن کلیک بیشتر استفاده کنید

تکنیک‌های جدید برای افزایش فروش اینترنتی روی تبلیغات تاکید زیادی دارن. چرا؟ چون هر چی تعداد کلیک‌های سایت بیشتر باشه، گوگل رتبه بالاتری به سایت‌تون می‌ده. می‌تونید با استفاده از ابزارهایی مثل افزونه Ad Extensions، تبلیغات‌تون رو بهینه کنید تا افراد بیشتری رو جذب کنید.

9. پیشنهادات ویژه و لحظه‌ای بزارید

یکی دیگه از راه‌های خوب برای افزایش فروش اینترنتی، ارائه پیشنهادات ویژه است که بهش «پیشنهادات اورژانسی» هم می‌گن. این پیشنهادها باید طوری باشن که حس فوریت به مشتری بدن، مثلاً «تخفیف ۵۰ درصدی فقط تا پایان امروز!» این پیشنهادات رو تو صفحه اول سایتتون قرار بدید، طوری که کاملاً مشخص باشه. به طور مثال، فرض کنید یه فروشگاه آنلاین بگه که فقط ده تا از یه مدل کفش با تخفیف خاص در دسترسه. این کار باعث می‌شه مشتری حس کنه نباید این فرصت رو از دست بده و ترغیب بشه سریع خریدش رو انجام بده.

10.ضمانت بازگشت وجه بذارید

همه می‌دونیم که مشتری‌ها همیشه نگرانن که نکنه محصولی که خریدن خوب از آب درنیاد و دیگه هم نتونن برش گردونن. راه‌حلش اینه که گزینه بازگشت وجه رو روی سایت‌تون فعال کنید. وقتی بدونن که اگه محصول رو دوست نداشتن، می‌تونن پسش بدن و پولشون رو بگیرن، خیلی راحت‌تر خرید می‌کنن. مثلاً شما می‌تونید یه تضمین ۷ روزه برای بازگشت وجه بزارید تا مشتری با خیال راحت خریدش رو انجام بده.

11. تعداد محصولات مشابه رو کم کنید

شاید فکر کنید داشتن چندین مدل از یه محصول خوبه، ولی واقعیت اینه که وقتی انتخاب زیاد باشه، مشتری گیج می‌شه و نمی‌دونه چی بخره. این کار ممکنه باعث بشه اصلاً خریدی انجام نده. پس بهتره محصولات مشابه رو محدود کنید تا مشتری راحت‌تر بتونه تصمیم بگیره. مثلاً اگه دارید گوشی می‌فروشید، به جای اینکه از هر برند چندین مدل داشته باشید، چند تا از پرفروش‌ترین‌ها رو انتخاب کنید.

فرآیند سفارش و پرداخت رو ساده کنید

12. فرآیند سفارش و پرداخت رو ساده کنید

هیچ‌کس دلش نمی‌خواد موقع پرداخت خرید اینترنتی سردرد بگیره! جالبه بدونید ۶۳ درصد از مشتری‌ها تو مرحله پرداخت سبد خرید رو رها می‌کنن، چون یا فرآیندش پیچیده‌ست یا سرعت سایت کمه. برای اینکه این مشکل رو حل کنید، بهتره که فرآیند سفارش و پرداخت رو تا جایی که می‌تونید راحت کنید. حتی می‌تونید یه ویدئوی کوتاه راهنمای خرید بذارید که مشتری‌ها رو توی این مسیر راهنمایی کنه.

13. روش‌های متنوع پرداخت اضافه کنید

بعضی‌ها دوست دارن آنلاین پرداخت کنن، بعضی‌ها هم می‌خوان حضوری و درب منزل پول بدن. اگه می‌خواید مشتری‌های بیشتری داشته باشید، انواع روش‌های پرداخت رو فراهم کنید. اینطوری هر کسی با توجه به شرایط خودش راحت‌تر خریدش رو انجام می‌ده و فروش‌تون هم بالا می‌ره.

14. عکس‌های باکیفیت از محصولات بزارید

عکس خوب یه جور سرمایه‌گذاریه! عکس‌های باکیفیت می‌تونن محصول رو جذاب‌تر کنن و به مشتری کمک می‌کنن راحت‌تر با محصول ارتباط بگیره. حتی اگه عکس‌های محصولتون تو اینترنت هست، باز هم سعی کنید عکس اختصاصی از محصولات‌تون بگیرید. مثلاً اگه دارید کیف می‌فروشید، چند تا عکس حرفه‌ای از زوایای مختلفش بگیرید. این کار باعث می‌شه مشتری راحت‌تر تصمیم بگیره و فروش‌تون افزایش پیدا کنه.

حالا که یه سری تکنیک خوب برای فروش اینترنتی یاد گرفتیم، می‌تونیم همین کارها رو برای فروش تلفنی هم به کار ببریم تا اونجا هم فروش‌مون رو بالا ببریم.

این تکنیک‌ها در کنار هم می‌تونن به شما کمک کنن تا فروش اینترنتی‌تون رو بیشتر کنید و از رقبا جلو بیفتید. یادتون باشه، توی این بازار شلوغ اینترنتی، صداقت، تبلیغات هدفمند، و ایجاد حس فوریت می‌تونه شما رو به موفقیت برسونه.

راه‌های افزایش فروش تلفنی

راه‌های افزایش فروش تلفنی

۱. با احترام، فشار روانی ملایم وارد کنید
اصرار زیاد و بیش از حد، مشتری رو زده می‌کنه، اما یه فشار روانی مودبانه می‌تونه معجزه کنه! مثلاً می‌تونید بگید: «این محصول با این تخفیف ویژه، تا همین امروز موجوده و می‌تونه برای شما یه خرید عالی باشه.» اینطوری مشتری حس می‌کنه که یه فرصت خاص رو داره از دست می‌ده و برای خریدش مشتاق‌تر می‌شه.

۲. حرف رو طولانی نکنید، سریع جمع‌بندی کنید
خیلی از مشتری‌ها ممکنه وقت کافی برای مذاکره تلفنی نداشته باشن یا حتی زود خسته بشن. پس سریع برو سر اصل مطلب و همه چیز رو جمع و جور بگو. اینطوری حس خوبی از مکالمه می‌گیرن و کمتر استرس می‌گیرن که وقت‌شون داره تلف می‌شه.

۳. مشتری رو تو موقعیت خرید قرار بدید
وقتی مشتری از قیمت پرسید، همون لحظه براش توضیح بدید که چجوری می‌تونه پرداخت کنه و محصول به دستش برسه. اینطوری بهش کمک می‌کنید که قدم بعدی رو راحت‌تر برداره و توی اون حالت آماده‌ی خرید قرار بگیره.

۴. مکالمه رو با یه سوال به پایان برسونید
یه سوال ساده می‌تونه پایان مکالمه رو قشنگ‌تر کنه. مثلاً بپرسید: «چیز دیگه‌ای هم هست که بخواید بدونید؟» یا «نظرتون راجع به این پیشنهاد چیه؟» اینطوری یه فضای باز برای سوال‌های مشتری می‌ذارید و نشون می‌دید که به نظرش اهمیت می‌دید.

۵. از تکنیک ساندویچ استفاده کنید
مکالمه‌تون رو با یه نکته مثبت شروع کنید، بعد توضیحات رو بدید، و در آخر هم دوباره با یه نکته مثبت تمومش کنید. این تکنیک ساندویچی حس خوبی به مشتری می‌ده و احتمال اینکه خرید کنه رو بیشتر می‌کنه. مثلاً بگید: «محصولات ما کیفیت خیلی خوبی دارن و با یه تخفیف ویژه الان می‌تونید بخریدش. نظرتون چیه؟»

با همین تکنیک‌ها می‌تونید مشتری رو تو مکالمه تلفنی راضی و خوشحال کنید و فروش‌تون رو بالا ببرید!

همه چیز را به همه‌کس نفروشید

خیلی از افرادی که تازه می‌خوان کسب و کارشون رو راه بندازن، فکر می‌کنن می‌تونن به همه چیز و همه کس بفروشن. اما حقیقت اینه که این کار نه‌تنها سودی نداره، بلکه ممکنه باعث بشه فروش‌شون هم کمتر بشه. برای همین همیشه باید به این نکته توجه کنید: تمرکز بر روی یک محصول خاص و یک گروه مشتری مشخص یکی از مهم‌ترین اصول فروش هست.

فرض کنید می‌خواهید یک کافه راه بندازید. اول باید مشخص کنید که می‌خواهید به چه کسانی قهوه بفروشید. آیا هدف‌تان قهوه‌خوری‌های حرفه‌ایه یا شاید دانشجوهایی که دنبال یک فضای خوب برای درس خوندن هستن؟

مشتریان را فراری ندهید!

یکی از دلایل اصلی کم‌فروشی، رفتار نادرست با مشتری‌هاست. شاید شما نمی‌دونید اما ممکنه دافعه‌ای در کسب و کار شما وجود داشته باشه که مشتری‌ها رو فراری می‌ده. بنابراین قبل از هر چیز باید سعی کنید این دافعه‌ها رو شناسایی و از بین ببرید. وقتی با مشتری‌ها به خوبی رفتار کنید و ارتباط خوبی برقرار کنید، راحت‌تر می‌تونید محصولات‌تون رو بفروشید.

همچنین اگر یک مشتری از شما خرید کرده و تجربه بدی داشته، باید حواستون به این موضوع باشه که برای جلب دوباره اعتمادش چیکار کنید. مثلاً اگر کسی از کافه شما قهوه‌ای سفارش داد و بهش خوب سرویس ندادید، باید سعی کنید با یک عذرخواهی یا یک تخفیف کوچک اون رو راضی کنید.

پاسخ‌گویی به مشکلات مشتری

پاسخ‌گویی به مشکلات مشتری

حالا بیایید فرض کنیم شما صاحب یک شرکت خدمات اینترنتی هستید. اگر مشتریان شما به خاطر سرعت پایین اینترنت شکایت کنند و شما هیچ اقدامی برای حل مشکل‌شون نکنید، ممکنه همه مشتریان‌تون رو از دست بدید.

شما باید مشکلات مشتریان رو با دقت و آرامش گوش کنید و بهشون پاسخ بدید. حتی اگر تعداد مشتریان شما خیلی زیاد باشه، پیشنهاد می‌کنم از یک یا چند نفر کمک بگیرید تا فقط روی پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان تمرکز کنند.

می‌توانید فروش‌تان را افزایش دهید!

پس خبر خوب اینه که هر کسی می‌تونه روی افزایش فروش آنلاین کار کنه و این مورد رو توی کار به درستی پیش ببره، به شرطی که بتونه موانع رو شناسایی و از بین ببره! برای مثال، اگر شما در یک فروشگاه آنلاین کار می‌کنید و می‌خواهید فروش‌تان را بالا ببرید، باید در نظر داشته باشید که رقابت خیلی زیاد شده. پس به جای این که فکر کنید چرا فروش ندارید، باید بفهمید چه کارهایی رو باید انجام بدید تا مشتری‌ها رو جلب کنید.

به‌خاطر داشته باشید که اگر مشکلات مشتریان رو جدی بگیرید و به نیازهای اون‌ها پاسخ بدید، فروش شما حتماً افزایش پیدا می‌کنه!

امتیاز شما
آموزش رایگان فروش » افزایش فروش آنلاین و تکنیک های طلایی
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونی این سبک محتوا رو داخل ایمیلت دریافت کنی
مام از هرزنامه بدمون میاد پس ایمیلی نمیفرستیم که خودمونم دوست نداریم