مشاوره تلفنی
ورود

طراحی سیستم فروش

سیستم فروش چیست؟

برخلاف تمام تعاریف موجود در اینترنت درباره سیستم فروش، می‌خواهم توضیحی ساده و دقیق به شما بدهم: هر سازوکاری در سازمان شما که به فروش منجر می‌شود، سیستم فروش نام دارد. این سیستم می‌تواند دیجیتالی و همراه با نرم‌افزارهای تخصصی باشد، یا به ساده‌ترین و سنتی‌ترین روش انجام شود. در واقع، هر کسی که محصول یا خدماتی را می‌فروشد، دارای سیستم فروش است، حتی اگر خودش از آن آگاه نباشد. نکته اصلی این است که باید این سیستم‌ها را به‌روزرسانی و بهینه‌سازی کنیم

خدمات مشاوره فروش ما

پرسونای فروش

ارزیابی پرسنل

آموزش پرسنل فروش

فرایند نویسی فروش

تعریف KPI

CRM اختصاصی

طراحی سیستم فروش

یک سیستم فروش مدرن نیازمند طراحی دقیق است که بر اساس فاکتور های زیر باید مخصوص مجموعه شما طراحی بشه:

1- شناخت پرسونای فروش

2- طراحی و ایجاد کانال های فروش

3- سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری سیستم

4- سیستم تامین کالا یا خدمات

5- روند های گزارش گیری

6- بررسی منابع انسانی

7- مدیریت لید های فروش

سیستم سازی فروش

مراحل طراحی سیستم فروش

  1. سازماندهی بخش فروش استراتژیک
  2. ایجاد استراتژی فروش
  3. استاندارد سازی مواد فروش
  4. پیاده‌سازی استراتژی و انجام بهینه‌سازی اضافی
  5. تجسم KPI ها و ارائه پشتیبانی در اجرا
آموزش فروش و سیستم سازی فروش

اهمیت CRM در مدل های فروش

نرم افزار CRM به کسب و کارها کمک می کند تا مشتریان مناسب خود را شناسایی و اولویت بندی کنند. این امر به آنها امکان می دهد تا منابع خود را بر روی مشتریانی متمرکز کنند که بیشترین احتمال خرید را دارند. بودجه های تبلیغاتی بخصوص در روش های سئو بسیار بهینه سازی می شود. هر چه کاربر هدف در نرم افزار و سیستم فروش بهینه تر تعریف شود هدف گذاری فروش دقیق تر خواهد بود.

  1. شناسایی و اولویت بندی مشتریان مناسب
  2. تجزیه و تحلیل داده های مشتری 
  3. خودکارسازی فرآیندهای فروش 
  4. پیش بینی فروش
  5. یکپارچه سازی با سایر سیستم ها
  6. تمرکز بر مشتری
  7. تسهیل همکاری
  8. افزایش رضایت مشتری
  9. کاهش هزینه های فروش 
سیستم سازی فروش
جهت درخواست مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید